Telefon : +485024539901 | Email: info@roseline.com.pl

Eksperci podpowiadają, jak zmaksymalizować marketing wideo

Eksperci podpowiadają, jak zmaksymalizować marketing wideo

Marketing wideo to nic innego jak wykorzystywanie filmów online do promowania firmy.

Publikując filmy w witrynach takich jak YouTube lub we własnej witrynie, możesz promować swoje produkty i usługi. Istnieje wiele różnych rodzajów filmów i sposobów ich wykorzystania, a poniższe wskazówki mogą pomóc w rozpoczęciu.Pamiętaj, aby w swoich filmach być szczerym. Jeśli sprawisz, że będziesz się łatwo nawiązywać, ludzie będą cieszyć się oglądaniem Twoich filmów. Bądź szczery i prawdziwy w kwestii tego, kim jesteś i czym dokładnie zajmujesz się marketingiem. Ludzie najprawdopodobniej nie będą chcieli mieć z tobą do czynienia, jeśli wydaje ci się, że coś ukrywasz.Największym aspektem marketingu wideo powinny być treści. Bez doskonałej i trafnej treści Twój marketing wideo zawiedzie. Jeśli widzowie nie będą zainteresowani Twoimi filmami, nie będziesz w stanie dokonać sprzedaży. Upewnij się, że masz interesujące i odpowiednie treści, aby odnieść sukces w marketingu wideo.Postaraj się stworzyć film o profesjonalnym wizerunku. Oznacza to, że należy unikać korzystania z efektów dostępnych w programach, takich jak Windows Movie Maker i inne podstawowe oprogramowanie. Uprość edycję, po prostu wycinając lub rozpuszczając na czarnym ekranie, zamiast używać standardowych efektów edycyjnych.Rozpocznij swój film od powiedzenia widzom, czego ich nauczysz lub podziel się z nimi. Następnie wypełnij swoją obietnicę i dostarcz zawartość. Jeśli jasno określisz, co zamierzasz zrobić, a następnie to zrobisz, widzowie z większym prawdopodobieństwem ponownie obejrzą Twoje filmy.Upewnij się, że Twoje filmy są promowane w dwojaki sposób. Poinformuj swoich obecnych głównych odbiorców o nowych treściach za pośrednictwem swojego bloga i listy e-maili lub biuletynów. Pamiętaj jednak, aby promować go wśród nowych czytelników za pomocą postów w mediach społecznościowych i technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek w ramach swojego budżetu.Pamiętaj, że skuteczne filmy to zrównoważone wrażenia dźwiękowe i wizualne. Miej dobry, solidny skrypt do wykorzystania tego, co zostało powiedziane. Eksperci podpowiadają, jak zmaksymalizować marketing wideo

Upewnij się jednak, że stosujesz również odpowiednie obrazy w ramce wizualnej.

Obaj powinni współpracować, aby dotrzeć do prawej i lewej półkuli mózgu widza.Wydawanie pieniędzy na mikrofon cyfrowy to świetna inwestycja. Łatwo jest znaleźć urządzenie, które uchwyci Twój film z dobrą klarownością obrazu. Jednak dobre brzmienie może się nie wydarzyć z tym samym urządzeniem. Twój autorytatywny i pewny siebie głos może zrobić rzeczy, których nie zrobi żaden obraz wideo.Wykorzystaj marketing wideo, aby zdobyć więcej obserwujących. Można to osiągnąć, proponując rozdanie czegoś takiego jak e-book lub esej dla każdego, kto udostępni Twój film innej osobie i tej osobie, która zapisuje się na Twój biuletyn. E-książki i artykuły to bardzo opłacalny sposób na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny.Dodaj trochę humoru do swoich filmów. Używanie humoru to fantastyczny sposób na zaangażowanie odbiorców. Kiedy śmieją się i czują się szczęśliwi z powodu Twoich filmów, kojarzą to uczucie z Twoją firmą. To sytuacja korzystna dla obu stron. Tylko upewnij się, że nie stracisz swojego przesłania w komedii.Zrób film, a nie reklamę. Nawet jeśli coś sprzedajesz, ludzie nie lubią oglądać reklam ani w telewizji, ani w Internecie. Zamiast tego nagraj film, który będzie zabawny lub pouczający, a jednocześnie będzie związany z Twoim produktem lub usługą. Osoby oglądające filmy zwykle szukają rozrywki, a nie zachęty.Teraz, gdy wiesz trochę więcej o marketingu wideo, powinieneś zacząć myśleć o tym, jak możesz włączyć te pomysły do ​​swojej strategii marketingowej. Możesz chcieć po prostu stworzyć jeden lub dwa filmy, lub możesz chcieć zrobić krok naprzód. Bez względu na to, co zdecydujesz, pomocne będą wskazówki, które właśnie przeczytałeś.