Marketing wideo to nic innego jak wykorzystywanie filmów online do promowania firmy.
Publikując filmy w witrynach takich jak YouTube lub we własnej witrynie, możesz promować swoje produkty i usługi. Istnieje wiele różnych rodzajów filmów i sposobów ich wykorzystania, a poniższe wskazówki mogą pomóc w rozpoczęciu.Pamiętaj, aby w swoich filmach być szczerym. Jeśli sprawisz, że będziesz się łatwo nawiązywać, ludzie będą cieszyć się oglądaniem Twoich filmów. Bądź szczery i prawdziwy w kwestii tego, kim jesteś i czym dokładnie zajmujesz się marketingiem. Ludzie najprawdopodobniej nie będą chcieli mieć z tobą do czynienia, jeśli wydaje ci się, że coś ukrywasz.Największym aspektem marketingu wideo powinny być treści. Bez doskonałej i trafnej treści Twój marketing wideo zawiedzie. Jeśli widzowie nie będą zainteresowani Twoimi filmami, nie będziesz w stanie dokonać sprzedaży. Upewnij się, że masz interesujące i odpowiednie treści, aby odnieść sukces w marketingu wideo.Postaraj się stworzyć film o profesjonalnym wizerunku. Oznacza to, że należy unikać korzystania z efektów dostępnych w programach, takich jak Windows Movie Maker i inne podstawowe oprogramowanie. Uprość edycję, po prostu wycinając lub rozpuszczając na czarnym ekranie, zamiast używać standardowych efektów edycyjnych.Rozpocznij swój film od powiedzenia widzom, czego ich nauczysz lub podziel się z nimi. Następnie wypełnij swoją obietnicę i dostarcz zawartość. Jeśli jasno określisz, co zamierzasz zrobić, a następnie to zrobisz, widzowie z większym prawdopodobieństwem ponownie obejrzą Twoje filmy.Upewnij się, że Twoje filmy są promowane w dwojaki sposób. Poinformuj swoich obecnych głównych odbiorców o nowych treściach za pośrednictwem swojego bloga i listy e-maili lub biuletynów. Pamiętaj jednak, aby promować go wśród nowych czytelników za pomocą postów w mediach społecznościowych i technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek w ramach swojego budżetu.Pamiętaj, że skuteczne filmy to zrównoważone wrażenia dźwiękowe i wizualne. Miej dobry, solidny skrypt do wykorzystania tego, co zostało powiedziane.
Upewnij się jednak, że stosujesz również odpowiednie obrazy w ramce wizualnej.
Obaj powinni współpracować, aby dotrzeć do prawej i lewej półkuli mózgu widza.Wydawanie pieniędzy na mikrofon cyfrowy to świetna inwestycja. Łatwo jest znaleźć urządzenie, które uchwyci Twój film z dobrą klarownością obrazu. Jednak dobre brzmienie może się nie wydarzyć z tym samym urządzeniem. Twój autorytatywny i pewny siebie głos może zrobić rzeczy, których nie zrobi żaden obraz wideo.Wykorzystaj marketing wideo, aby zdobyć więcej obserwujących. Można to osiągnąć, proponując rozdanie czegoś takiego jak e-book lub esej dla każdego, kto udostępni Twój film innej osobie i tej osobie, która zapisuje się na Twój biuletyn. E-książki i artykuły to bardzo opłacalny sposób na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny.Dodaj trochę humoru do swoich filmów. Używanie humoru to fantastyczny sposób na zaangażowanie odbiorców. Kiedy śmieją się i czują się szczęśliwi z powodu Twoich filmów, kojarzą to uczucie z Twoją firmą. To sytuacja korzystna dla obu stron. Tylko upewnij się, że nie stracisz swojego przesłania w komedii.Zrób film, a nie reklamę. Nawet jeśli coś sprzedajesz, ludzie nie lubią oglądać reklam ani w telewizji, ani w Internecie. Zamiast tego nagraj film, który będzie zabawny lub pouczający, a jednocześnie będzie związany z Twoim produktem lub usługą. Osoby oglądające filmy zwykle szukają rozrywki, a nie zachęty.Teraz, gdy wiesz trochę więcej o marketingu wideo, powinieneś zacząć myśleć o tym, jak możesz włączyć te pomysły do swojej strategii marketingowej. Możesz chcieć po prostu stworzyć jeden lub dwa filmy, lub możesz chcieć zrobić krok naprzód. Bez względu na to, co zdecydujesz, pomocne będą wskazówki, które właśnie przeczytałeś.